BEMMEL – Zaterdagmiddag heeft een vaatwasser vlam gevat in een keuken van een woning aan de Klappenburgstraat in Bemmel. De bewoonster was op de 1e etage bezig toen plots de stroom uit viel. Toen ze beneden poolshoogte ging nemen zag ze rookontwikkeling in de keuken. De bewoonster heeft snel gehandeld en de complete vaatwasser in de […]

Lees verder op de website van 112Lingewaard: Vaatwasser vliegt in brand in Bemmel

Het bericht Vaatwasser vliegt in brand in Bemmel verscheen eerst op 112Lingewaard.